Στο Δίκτυο Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής συμμετέχουν επιστήμονες από ποικίλα επιστημονικά πεδία, πχ, των θετικών και φυσικών επιστημών, οικονομίας κτλ, ώστε να υπάρξει μια ώσμωση και μια σφαιρικότερη οπτική.
[collapsibles]
[collapse title=”Σοφία Ασωνίτου”]
Επίκουρη Καθηγήτρια Λογιστικής
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Σοφία Ασωνίτου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Οι μεταπτυχιακές σπουδές της ήταν στη Διοίκηση Επιχειρήσεων καθώς και στη Βιομηχανική Εγκατάσταση και Ανάπτυξη στο Πανεπιστήμιο VUB-Solvay των Βρυξελλών. Ολοκλήρωσε διδακτορικές σπουδές στη Λογιστική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Sheffield Hallam του Η.Β. και έχει δημοσιεύσει εργασίες σχετικές με την εισαγωγή δεξιοτήτων στη Λογιστική Εκπαίδευση, τη διδακτική μεθοδολογία στη Λογιστική, τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας.
Έχει εργασθεί σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις ως λογίστρια, οικονομικός αναλυτής και διοικητικό στέλεχος. Από το 2000 διδάσκει στο ΤΕΙ Αθήνας μαθήματα Λογιστικής. Τα διδακτικά της ενδιαφέροντα είναι η Χρηματοοικονομική, Διοικητική Λογιστική και η Ελεγκτική. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η Λογιστική Εκπαίδευση, οι δεξιότητες και ικανότητες των λογιστών, η Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση, η Διασύνδεση Ανώτατης Εκπαίδευσης και Αγοράς Εργασίας, η Εκπαίδευση Εκπαιδευτών, θέματα ΕΧΑΕ – Μπολόνια και θέματα ισότητας των φύλων στην εκπαίδευση.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Δανάη Βαϊκούση”]
Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Δανάη Βαϊκούση είναι Καθηγήτρια στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) και Καθηγήτρια Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στη Θεματική Ενότητα «Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων».
Είναι επόπτρια μικροδιδασκαλιών στην ΑΣΠΑΙΤΕ επί σειρά ετών.
Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Λαϊκής Επιμόρφωσης και έχει συμμετάσχει στην επιμόρφωση επιμορφωτών σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων και δυναμικής της ομάδας καθώς και στην εκπόνηση σχετικού διδακτικού υλικού της Γενικής Γραμματείας Λαϊκής Επιμόρφωσης.
Έχει διδάξει ως Εντεταλμένη Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
To ερευνητικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στο πεδίο της διδακτικής μεθοδολογίας εκπαίδευσης ενηλίκων, της δυναμικής της ομάδας, της επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων.
Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, τον αλφαβητισμό ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, την επικοινωνία και την εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων.
Έχει συμμετάσχει στην παραγωγή διδακτικού υλικού στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Έχει συμμετάσχει στην παραγωγή διδακτικού υλικού για το πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Τέχνη» που υλοποιεί η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Έχει συμμετάσχει ως εκπαιδεύτρια στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη» που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, σε συνεργασία με τον ΙΒΕΠΕ και τον Πολιτιστικό Οργανισμό ΝΕΟΝ.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Ευθύμιος Βαλκάνος”]
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Ευθύμιος Βαλκάνος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με γνωστικό αντικείμενο “Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Στελεχών Επιχειρήσεων και Οργανισμών” και Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει σπουδάσει στην Αμερική στο Πανεπιστήμιο Central Connecticut State University στην οργάνωση, διοίκηση και οικονομική διαχείριση φορέων και οργανισμών συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης (Master of Science in Administration and Supervision). Στη συνέχεια πήρε το Διδακτορικό Δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Διοίκηση (Ph.D. in Educational Administration), με θέμα διδακτορικής διατριβής στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στο University of Connecticut. Εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα για 15 έτη στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά του εστιάζονται στην διοίκηση και αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων, και στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών. Είναι συγγραφέας 4 επιστημονικών βιβλίων, έχει ασχοληθεί με την επιμέλεια βιβλίων στα οποία υπήρξε και συγγραφέας κεφαλαίων με περιεχόμενο σε θέματα Διοίκησης Οργανισμών, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση Ενηλίκων και Δια Βίου Μάθησης. Επίσης, έχει πραγματοποιήσει πολλές δημοσιεύσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και σε επιστημονικά περιοδικά.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Μαρία Βεργέτη”]
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Μαρία Βεργέτη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο “Ετερότητα και Παιδαγωγική του Θεάτρου”. Σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο της Μιννεσότα, στις Η.Π.Α. Το 1984 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Κοινωνιολογία/Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο της Γουέστ Βιρτζίνια, στις Η.Π.Α., όπου παρουσίασε μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο Ελληνοαμερικανοί σε μικρές πόλεις. Από το 1993 είναι διδάκτωρ Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Η διδακτορική της διατριβή έχει τίτλο Εθνοτοπική ταυτότητα: Η περίπτωση των Ελλήνων του Πόντου. Στο δημοσιευμένο έργο της συμπεριλαμβάνονται βιβλία και άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με θεματολογία που αφορά κυρίως τις έκδηλες και άδηλες λειτουργίες κοινωνικών θεσμών, θέματα εθελούσιας και αναγκαστικής μετανάστευσης πληθυσμών, τις διαδικασίες διαμόρφωσης και μετεξέλιξης συλλογικών ταυτοτήτων κ.α. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εντάσσονται στην επιστήμη της Κοινωνιολογίας και στους επιστημονικούς κλάδους της Πολιτισμικής Κοινωνιολογίας, της Κοινωνιολογίας της Μετανάστευσης και της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Δημήτριος Βεργίδης”]
Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών-Συντονιστής Θ.Ε. ΕΚΠ 64 του ΕΑΠ.
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Δημήτρης Βεργίδης κατάγεται από την Ελευθερούπολη Καβάλας. Σπούδασε μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και επιστήμες της εκπαίδευσης στο 8o Πανεπιστήμιο του Παρισιού και στο Πανεπιστήμιο της Λίλης. Εργάσθηκε στη Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης και από τις αρχές του 1991 διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως συντονιστής στη Θεματική Ενότητα «Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων» και έγραψε μέρος του εκπαιδευτικού υλικού. Είναι ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Δημοσίευσε επιστημονικές εργασίες για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και οργανισμών, την εκπαίδευση ενηλίκων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε συλλογικά βιβλία και σε περιοδικά στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης, είναι συγγραφέας, συν‐συγγραφέας και επιμελητής βιβλίων για την εκπαιδευτική πολιτική, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την εξειδίκευση στελεχών της εκπαίδευσης ενηλίκων.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Πέτρος Γουγουλάκης”]
Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής του Πανεπιστημίου Στοκχόλμης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
O Πέτρος Γουγουλάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής του Πανεπιστημίου Στοκχόλμης. Από το 1993 διδάσκει Επιστήμες της Αγωγής στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων – προσχολικής, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, επαγγελματικής. Πρόκειται για τον κοινό κορμό μαθημάτων του γενικού πεδίου επιστημών της αγωγής που υποχρεωτικά παρακολουθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί στη Σουηδία, όπως θεωρίες διδασκαλίας και μάθησης, θεωρία του αναλυτικού προγράμματος, εκπαιδευτική πολιτική, ιστορία της εκπαίδευσης, ειδική εκπαίδευση, παιδαγωγική αξιολόγηση, εκπαίδευση ενηλίκων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα και το συγγραφικό του έργο αφορούν στη Λαϊκή Επιμόρφωση, τη Δια Βίου Μάθηση, την Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική και τα επαγγελματικά προσόντα των εκπαιδευτικών γενικής και επαγγελματικής κατάρτισης. Ο Πέτρος Γουγουλάκης διαθέτει εκτενή εμπειρία από διδασκαλία σε πανεπιστήμια πολλών χωρών (Χιλή, Κίνα, Κύπρος, Ελλάδα, Παραγουάη). Tο 2014 ήταν επισκέπτης καθηγητής στο Graduate School of Education and Human Development του Πανεπιστημίου της Nagoya (Ιαπωνία). Εργάζεται επίσης ως επιβλέπων καθηγητής στο διδακτορικό πρόγραμμα του Τμήματος Διεθνούς και Συγκριτικής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Addis Ababa, Αιθιοποία, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Στοκχόλμης. Ο Πέτρος Γουγουλάκης συμμετέχει από το 2013 ως εξωτερικός αξιολογητής των ελληνικών ΑΕΙ στο πλαίσιο της αποστολής τής Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ).
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Μαρία Γρηγορίου”]
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μοριακής & Αναπτυξιακής Βιολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Έχει πτυχίο Βιολογίας από το Τμήμα Βιολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδακτορικό στη Μοριακή Βιολογία από το Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και έχει εργαστεί στο Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας & Βιοτεχνολογίας στο Ηράκλειο και στο Νational Institute for Medical Research στη Μ. Βρεττανία. Εργάζεται στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής όπου διδάσκει τα τελευταία 12 χρόνια Μοριακή Βιολογία Ανάπτυξης & Εμβρυολογία, Μοριακή Νευροβιολογία και Βιολογία Βλαστοκυττάρων. Ερευνητικά ασχολείται με τη μελέτη της ανάπτυξης του νευρικού συστήματος των θηλαστικών καθώς και με τις βιοϊατρικές εφαρμογές της Τεχνολογίας της Μοριακής Βιολογίας.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Μαρία Δημάση”]
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών-Δ.Π.Θ.
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Έχει σπουδές στην Παιδαγωγική και τη Διδακτική Μεθοδολογία με έμφαση στη Διδασκαλία της Γλώσσας και την Έρευνα των σχολικών εγχειριδίων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
•Διδακτική της γλώσσας
•Διδασκαλία της γλώσσας
•Διδακτική της ελληνικής γλώσσας
•Διδακτική των ξένων γλωσσών
•Διδακτική της πρώτης ανάγνωσης και γραφής
•Προγράμματα σπουδών της γλώσσας στην Ελλάδα και στον Παρευξείνιο χώρο
•Γλωσσικός γραμματισμός
•Διδακτική της λογοτεχνίας
•Διδασκαλία της λογοτεχνίας
•Λογοτεχνία και πολιτισμικές σπουδές
•Διδασκαλία της παιδικής λογοτεχνίας
•Προγράμματα σπουδών της λογοτεχνίας στην Ελλάδα και στον Παρευξείνιο χώρο
•Έρευνα των σχολικών εγχειριδίων στην Ελλάδα και στον Παρευξείνιο χώρο
•Γλωσσική πολιτική και γλωσσική παιδεία στην Ελλάδα και στον Παρευξείνιο χώρο
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Σταυρούλα Δημητριάδου”]
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Σταυρούλα Δημητριάδου είναι μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Εργαστήριο Γ.Σ.Π. & Τηλεπισκόπησης του τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (Π.Π.). Είναι Διδάκτορας Γ.Σ.Π. και Τηλεπισκόπησης στην Υδρολογία (Ph.D.), του ομώνυμου τμήματος. Είναι Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Π.Π. και έχει στην κατοχή της M.Ed. στη Διδακτική Θετικών Επιστημών (Π.Π.), M.Sc. στις Περιβαλλοντικές Επιστήμες (Π.Π.), M.Sc. στην Επεξεργασία και Διαχείριση Αποβλήτων (ΕΑΠ) και Pg.C. στην Κλιματική Αλλαγή (ΕΑΠ). Τέλος, φοιτά στο Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Τεχνολογίες σε Συστήματα εξΑΕ (ΕΤΑ ΕΑΠ). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν: τεχνητή νοημοσύνη στις γεωεπιστήμες, κλιματική κρίση και πανεπιστημιακή παιδαγωγική. Έχει πολυετές επικουρικό διδακτικό έργο σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα. Είναι ερευνήτρια του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών & Επιμόρφωσης (ΤΕΕΑΠΗ, Π.Π.) με αντικείμενο την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών (engagement), ενώ από το 2015 είναι Γραμματεία του θεσμοθετημένου Συμποσίου Ποίησης Πάτρας (Π.Π.), ούσα και η ίδια ποιήτρια. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε λογοτεχνικά περιοδικά της Ελλάδας και της Κύπρου.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Χρήστος Καλτσίδης”]
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Εργάζεται ως μόνιμος εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και έχει πτυχίο Μηχανικού Πληροφορικής Τ.Ε. από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ενώ είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του ΕΑΠ και υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ. Έχει διδάξει σε διάφορους φορείς της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης και είναι πρεσβευτής της Ακαδημίας Ασφαλούς Διαδκτύου λαμβάνοντας μέρος σε σχετικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Ασχολείται με τη σχεδίαση και τον προγραμματισμό εκπαιδευτικών πλατφόρμων και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (σύγχρονη και ασύγχρονη) και τους τρόπους αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική διαδικασία.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Ευαγγελία Καραγιαννοπούλου”]
Αναπληρώτρια καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Ευαγγελία Καραγιαννοπούλου είναι Αναπληρώτρια καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στον Τομέα Ψυχολογίας του Τμήματος ΦΠΨ. Σπούδασε Φιλοσοφία, Παιδαγωγική και Ψυχολογία με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Institute of Education). Έχει εκπαίδευση ψυχοδυναμικής κατεύθυνσης στην εκπαιδευτική θεραπεία από το FAETT (The Forum of the Advancement of Educational Therapy and Therapeutic Τeaching) του Λονδίνου σε συνεργασία με την Tavistock Clinic, στην Ψυχαναλυτική Παρατήρηση Βρέφους και στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία Παιδιού και Εφήβου. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάθηση και στην κατανόηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στις εμπειρίες διδασκαλίας, στη σχεσιακή διάσταση που αφορά στην αλληλεπίδραση διδάσκοντος-διδασκόμενου και στην επίδραση ατομικών χαρακτηριστικών, ψυχολογικών παραγόντων και διαστάσεων του περιβάλλοντος μάθησης. Έχει εκδώσει ένα βιβλίο και έχει δημοσιεύσει μια σειρά ερευνητικών μελετών σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά. Είναι μέλος διεθνών και ελληνικών επιστημονικών οργανισμών και κριτής σε πολλά διεθνή περιοδικά.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Θανάσης Καραλής”]
Αναπληρωτής Καθηγητής Διά Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών.
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Σπούδασε Θετικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Πολιτική, τον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης.
Η διδακτορική του διατριβή εντάσσεται στο πεδίο της αξιολόγησης θεσμών και πολιτικών διά βίου μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων. Έχει συνεργαστεί με μεγάλο αριθμό φορέων ως εκπαιδευτής, σύμβουλος, συντονιστής και αξιολογητής προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης. Έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα θέματα σχεδιασμού και αξιολόγησης στην εκπαίδευση ενηλίκων (Οικονομικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας). Είναι μέλος της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του Πανεπιστημίου Πατρών, Διευθυντής του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης στο Τμήμα όπου υπηρετεί, στο οποίο διετέλεσε και Συντονιστής της Ομάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης (ΟΜΕΑ). Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 1998, αρχικά ως μέλος της ομάδας που ανέπτυξε το εκπαιδευτικό υλικό για τη θεματική ενότητα «Εκπαίδευση Ενηλίκων», στην οποία διετέλεσε μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) και Συντονιστής. Σήμερα είναι μέλος ΣΕΠ και συντονιστής της θεματικής ενότητας «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Αξιολόγηση» (ΕΚΕ 51) του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων». Έχει συνεργαστεί ως ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας και ερευνητής με δημόσιους και κοινωνικούς φορείς (ενδεικτικά: ΓΓΔΔΜ, ΕΚΕΠΙΣ/ΕΟΠΠΕΠ, ΙΝΕ ΓΣΕΕ και ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ) σε έργα που αφορούν την αξιολόγηση, τη διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και την εφαρμογή πολιτικών διά βίου μάθησης. Έχει συμμετάσχει σε 33 ερευνητικά προγράμματα στο πεδίο της διά βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, σε 16 από αυτά διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος. Ήταν επιστημονικός υπεύθυνος του ερευνητικού προγράμματος «Μελέτη για τα κίνητρα και τα εμπόδια στη συμμετοχή των εργαζομένων σε προγράμματα διά βίου εκπαίδευσης», που υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ και το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ. Το δημοσιευμένο ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει περισσότερες από 100 εργασίες στην ελληνική, αγγλική και γαλλική γλώσσα, μεταξύ των οποίων και 8 βιβλία.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Θανάσης Καραφύλλης”]
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Αθανάσιος Καραφύλλης σπούδασε Παιδαγωγική στο Πανεπιστήμιο LEOPOLD-FRANZENS UNIVERSITEAT INNSBRUCK ΑΥΣΤΡΙΑΣ και αναγορεύτηκε Διδάκτορας το 1992. Από το 1995 υπηρετεί στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Υπηρετεί το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, σήμερα στην βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή. Είναι Διευθυντής του Τομέα Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και Διευθυντής του Π.Μ.Σ. «Στελέχη εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής. Τα επιστημονικά ενδιαφέροντά του σχετίζονται με την Ιστορία της νεοελληνικής εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής και της τοπικής εκπαιδευτικής Ιστορίας. Έχει συγγράψει βιβλία και δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και Πρακτικά Συνεδρίων την Ελλάδα και στο εξωτερικό.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Κατερίνα Κεδράκα”]
Επίκ. Καθηγήτρια Διδακτικών και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων των Βιοεπιστημόνων, Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Οι σπουδές, οι δημοσιεύσεις και η επιστημονική της δραστηριότητα εστιάζονται στα Παιδαγωγικά, την Επαγγελματική Συμβουλευτική και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο ΔΠΘ, στο ΕΑΠ και σε άλλα ΑΕΙ, εκπαιδεύει ενηλίκους –κυρίως εκπαιδευτικούς- σε επιμορφωτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) και άλλων φορέων και είναι κριτής σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά του πεδίου της Δια Βίου Μάθησης/ Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το ερευνητικό της έργο έχει δημοσιευτεί σε πολλά διεθνή κι ελληνικά συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά. Έχει πάρει μέρος ως επιστημονική σύμβουλος, επιστημονικά υπεύθυνη ή εμπειρογνώμων σε εθνικά (ΚΠΣ-ΕΠΕΑΕΚ, ΕΣΠΑ) και ευρωπαϊκά προγράμματα (βλ. Socrates, Youthstart, Leonadro da Vinci, Equal κά) γύρω από θέματα απασχόλησης, εκπαίδευσης/ κατάρτισης, διαχείρισης της σταδιοδρομίας, δια βίου μάθησης και επαγγελματικού προσανατολισμού.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Αλέξης Κόκκος”]
Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Πρωτοστάτησε στη διαμόρφωση του θεσμού της Λαϊκής Επιμόρφωσης (1981-1987) και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (1997-2001). Έγινε επιστημονικός υπεύθυνος του εθνικού προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών (2003-2009) και του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης του Υπουργείου Παιδείας. Είναι Πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει γράψει 8 βιβλία και 52 κείμενα για την εκπαίδευση ενηλίκων, που δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά Journal of Transformative Education, Convergence, LifeLong Learning in Europe, Agora, International Journal of Education and Ageing, Andragogical Studies, International Journal of Vocational Education and Training, Εκπαίδευση Ενηλίκων, καθώς και στους εκδοτικούς οίκους Jossey-Bass, Sense, Nova Science Publishers.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Μαρίνα Κουγιουρούκη”]
Επίκουρη Καθηγήτρια Διδακτικής Μεθοδολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Διδάσκει στο Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες Αγωγής» του Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ.. Έχει διδάξει στο Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του Δ.Π.Θ. και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» στο Δ.Π.Θ..
Έχει δημοσιεύσει 4 μονογραφίες (συμπεριλαμβανομένης της διδακτορικής διατριβής), άρθρα σε περιοδικά (ελληνικά και διεθνή), εισηγήσεις σε πρακτικά συνεδρίων (ελληνικά και διεθνή), λήμμα στο Λεξικό της Παιδαγωγικής κ.ά.. Είναι μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος από το 2003 και κριτής σε επιστημονικά εκπαιδευτικά περιοδικά. Γνωρίζει άριστα την αγγλική και τη γερμανική και μέτρια τη γαλλική γλώσσα. Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα σχολικής διδασκαλίας.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Μανώλης Κουτούζης”]
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Μανώλης Κουτούζης είναι Πτυχιούχος του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος Master’s (Οργάνωση, Σχεδιασμός και Διοίκηση της Εκπαίδευσης) και Διδακτορικού Διπλώματος του Πανεπιστημίου του Reading.
Είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο γνωστικό Αντικείμενο «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. Από τον Μάρτιο του 2009 είναι Υπεύθυνος του Τομέα Προγραμμάτων και Ερευνών του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ.
Διδάσκει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έχει διδάξει επίσης στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου καθώς και στο ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης.
Έχει διατελέσει επιστημονικός υπεύθυνος προγραμμάτων που σχετίζονται με τα ζητήματα της εκπαιδευτικής πολιτικής και της διοίκησης των εκπαιδευτικών μονάδων, και εμπειρογνώμονας σε προγράμματα του ΟΟΣΑ.
Έχει συνεργαστεί με φορείς όπως το ΚΕΘΕΑ, το Κέντρο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Πανεπιστημίου Κρήτης, το Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών σε θέματα κοινωνικής ένταξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Τέλος είναι μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων ήταν μέλος της Ομάδας έργου που διαμόρφωσε το «Επαγγελματικό Περίγραμμα Συμβούλου Σταδιοδρομίας / Προσανατολισμού» καθώς και της Ομάδας Έργου για την «Επικαιροποίηση του επαγγελματικού περιγράμματος του εκπαιδευτή ενηλίκων δια βίου μάθησης».
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Ανδρέας Οικονόμου”]
Επίκουρος Καθηγητής Ψυχολογίας στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Γεννήθηκε στην Περιστερά του Δήμου Θέρμης. Σπούδασε Μαθηματικά και Ψυχολογία. Έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος Ψυχολόγου και είναι Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Σήμερα είναι επίκουρος καθηγητής Ψυχολογίας στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) όπου διδάσκει στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, στο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό και στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης», «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» και «Science, Technology, Engineering and Mathematics». Δίδαξε Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης, συνεργάστηκε με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και δίδαξε και διδάσκει σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα του ΑΠΘ. Διαθέτει σημαντική ερευνητική εμπειρία, με συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα και δημοσιεύσεις δεκάδων μελετών σε έγκυρα ελληνικά και ξένα περιοδικά και βιβλία. Είναι ιδρυτικό μέλος των Φίλων της Βαλκανικής Χλωρίδας και του Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Βιος Coop και μέλος της Πρωτοβουλίας Συνεργασίας για την Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΠΡΩ.Σ.Κ.ΑΛ.Ο.). Επίσης, εκπροσωπεί τον Δήμο Θέρμης στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΝΟΗΣΙΣ) και είναι ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου του.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Δήμητρα Πάντα”]
Καθηγήτρια Παιδαγωγικής στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Δήμητρα Πάντα. είναι καθηγήτρια Παιδαγωγικής στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.). Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στα Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και εξειδικεύτηκε στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στην Αγγλία. Εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στη Συγκριτική Παιδαγωγική με έμφαση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Εχει σημαντική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και δημοσιεύσεις στο πεδίο της εκπαίδευσης. Συμμετείχε ως εκπαιδεύτρια στο εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.) καθώς και στο πρόγραμμα κατάρτισης των αξιολογητών των επιτροπών αξιολόγησης και πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας των εκπαιδευτών ενηλίκων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.). Επίσης απασχολήθηκε ως επιμορφώτρια διδασκόντων του Ε.Α.Π. στη Μεθοδολογία της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2008 έως και σήμερα ως μέλος ΣΕΠ στη Θεματική Ενότητα “Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων” στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Εκπαίδευση Ενηλίκων”.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Χαράλαμπος Πουλόπουλος”]
Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας στο Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Χαράλαμπος Πουλόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας στο Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα αντιμετώπισης της τοξικοεξάρτησης το 1983 και διετέλεσε διευθυντής του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) από το 1995 έως το 2013. Συμμετείχε στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των Ελληνικών Θεραπευτικών Κοινοτήτων για εξαρτημένους από ψυχοτρόπες ουσίες και στην ανάπτυξη προγραμμάτων πρόληψης, έγκαιρης παρέμβασης και κοινωνικής επανένταξης.
Σπούδασε κοινωνική εργασία στην Ελλάδα και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία. Η διδακτορική του διατριβή πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Bradford με θέμα την πρόωρη εγκατάλειψη της θεραπείας. Πραγματοποίησε Μεταδιδακτορική Έρευνα στο Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου για το θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης των επαγγελματιών υγείας σε Ελλάδα και Αγγλία. Έχει επίσης εκπαιδευτεί ως Σύμβουλος στη Δυναμική των Οργανισμών στο Bayswater Institute στην Αγγλία.
Διετέλεσε Πρόεδρος της Επιστημονικής και Συμβουλευτικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Θεραπευτικών Κοινοτήτων (World Federation of Therapeutic Communities–WFTC, New York), Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θεραπευτικών Κοινοτήτων (European Federation of Therapeutic Communities-EFTC, Brussels) και μέλος του Συμβουλίου Διευθυντών του Διεθνούς Συμβουλίου για το Αλκοόλ και τις Εξαρτήσεις (Ιnternational Council on Alcohol and Addictions-ICAA, Laussane), ενώ από το 2003 έως σήμερα είναι Συντονιστής της Επιστημονικής Επιτροπής Πιστοποίησης Συμβούλων Τοξικοεξάρτησης (International Certification Reciprocity Consortium-Alcohol and Other Drugs–IC& RC, Washington D.C.) για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Μάλτα. Διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) από το 1994 έως το 2002 και της επιστημονικής επιτροπής του διεθνούς περιοδικού «The Journal of Social Work Practice in the Addictions» (Haworth Press, U.S.). Επίσης είναι μέλος της επιστημονικής επιτροπής των περιοδικών με κριτές «Κοινωνική Εργασία» και «Εξαρτήσεις» καθώς και τακτικός συνεργάτης του περιοδικού «Ποινική Δικαιοσύνη». Έχει εκπαιδεύσει στελέχη πρόληψης και θεραπείας για τη σύσταση αντίστοιχων κέντρων στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες και έχουν δημοσιευτεί άρθρα του σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Η εμπειρία του στο χώρο της έρευνας και της κλινικής πρακτικής στον τομέα των εξαρτήσεων αποτελεί αντικείμενο της διδασκαλίας του στο Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και στο Διεθνές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών για τις εξαρτήσεις που συν-διοργανώνεται από το King’s College του Λονδίνου, το Πανεπιστήμιο Αδελαΐδα της Αυστραλίας και το Πανεπιστήμιο Virginia Commonwealth των ΗΠΑ. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Εξαρτήσεις: Οι θεραπευτικές κοινότητες» (2005), «Κοινωνική Εργασία και Εξαρτήσεις: Οι κοινότητες της αλλαγής» (2011), «Κρίση, Φόβος και Διάρρηξη της Κοινωνικής Συνοχής» (2014) και συν-συγγραφέας του βιβλίου «Δυναμική των Ομάδων και Αλλαγή στους Οργανισμούς». Τα επιστημονικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην Εποπτεία και Συμβουλευτική οργανισμών και ατόμων και στη δυναμική των ομάδων με έμφαση στη διαδικασία της αλλαγής και στην αντιμετώπιση των κρίσεων.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Νατάσσα Ράικου”]
Ε.ΔΙ.Π στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας) και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Η διδακτορική της διατριβή εντάσσεται στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (υποτροφία από το πρόγραμμα Ηράκλειτος ΙΙ). Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως Καθηγήτρια-Σύμβουλος στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων». Έχει συνεργαστεί ως διδάσκουσα με την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ έχει συμμετάσχει ως εκπαιδεύτρια σε επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Γεωργία Ρωτίδη”]
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Πτυχιούχος Τμήματος Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ, με ΜΔΕ στις ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση’ και Διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών, με θέμα διατριβής τις διδακτικές οπτικές και τον κριτικό στοχασμό των Τριτοβάθμιων διδασκόντων. Δημοσιεύσεις: Ρωτίδη, Γ. (2008). Διά Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: το ζήτημα του βαθμού ελευθερίας στη σκέψη και στη δράση του ενήλικα εκπαιδευόμενου υπό την οπτική του Peter Jarvis. Εισήγηση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος. Rotidi, G. & Karalis, T. (2014). Reflection on Teaching in Higher Education: Critically reflective processes of Greek academics in Hard, Soft, Pure and Applied disciplines. Εισήγηση στο 1ο Συνέδριο ESREA’s Network. Rotidi, G., Collins, J. B., Karalis, T., & & Lavidas, K. (2016). Using the Teaching Perspectives Inventory (TPI) to examine the relationship between teaching perspectives and disciplines in higher education, Journal of Further and Higher Education.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Νίκος Κ. Σηφάκις”]
Αναπληρωτής Καθηγητής διδακτικής της γλώσσας
στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Νίκος Κ. Σηφάκις είναι αναπληρωτής καθηγητής διδακτικής της γλώσσας στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας». Έχει διδακτορικό στη Γλώσσα και Γλωσσολογία από το Πανεπιστήμιο του Essex (UK). Ίδρυσε (το 2010) και επιμελείται το επιστημονικό περιοδικό Research Papers in Language Teaching and Learning (http://rpltl.eap.gr/) της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ. Δραστηριοποιείται ερευνητικά στις περιοχές της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και εκπαίδευσης, της Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας (lingua franca), της διδακτικής μεθοδολογίας και εκπαίδευσης, ενώ έχει δημοσιεύσει ερευνητικά άρθρα σε διεθνείς επιστημονικές επιθεωρήσεις (όπως TESOL Quarterly, ELT Journal, ESP Journal, International Journal of Applied Linguistics, Language and Education, System, World Englishes). Έχει συγγράψει τον τόμο Αγγλική γλώσσα και παγκοσμιοποίηση: όψεις της σύγχρονης πραγματικότητας στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο (2012, εκδ. Ηρόδοτος).
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Γιώργος Σκάβδης”]
Αναπληρωτής Καθηγητής Μοριακής Βιολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Έχει πτυχίο Βιολογίας από το Τμήμα Βιολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδακτορικό στη Μοριακή Βιολογία από το Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και έχει εργαστεί στο Νational Institute for Medical Research στη Μ. Βρεττανία. Εργάζεται στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής όπου διδάσκει τα τελευταία 13 χρόνια Τεχνολογία Μοριακής Βιολογίας και Βιολογία της Συμπεριφοράς. Ερευνητικά ασχολείται με τη μελέτη της γονιδιακής έκφρασης καθώς και με την ανάπτυξη Διαγνωστικής Τεχνολογίας Μοριακής Βιολογίας.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Πέλα Αντ. Στραβάκου”]
Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολικής Παιδαγωγικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Διδάσκει στο Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες Αγωγής» του Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. Έχει διδάξει στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δ.Π.Θ. και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» στο Δ.Π.Θ.
Έχει δημοσιεύσει 5 μονογραφίες (συμπεριλαμβανομένης της διδακτορικής διατριβής), άρθρα σε περιοδικά (ελληνικά και διεθνή), εισηγήσεις σε πρακτικά συνεδρίων (ελληνικά και διεθνή), λήμματα στο Λεξικό της Παιδαγωγικής κ.ά.. Είναι μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος από το 2002 και κριτής σε επιστημονικά περιοδικά. Γνωρίζει άριστα την αγγλική και την ιταλική γλώσσα και μέτρια τη γαλλική γλώσσα. Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη διοίκηση της σχολικής μονάδας, στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και στην εκπαιδευτική αξιολόγηση.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Ελένη Ταρατόρη”]
Ομότιμη Καθηγήτρια Διδακτικής Μεθοδολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Δίδαξε στο Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ., στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Δ.Π.Θ., στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη ως επισκέπτρια καθηγήτρια, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες Αγωγής» του Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ., στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου και στο Διαπανεπιστημιακό –Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) του Χημικού Τμήματος του Α.Π.Θ..
Έχει δημοσιεύσει 16 μονογραφίες (συμπεριλαμβανομένης της διδακτορικής διατριβής), άρθρα σε περιοδικά (ελληνικά και διεθνή), εισηγήσεις σε πρακτικά συνεδρίων (ελληνικά και διεθνή), λήμματα στο Λεξικό της Παιδαγωγικής, καθώς επίσης από κοινού με τον Ομότιμο καθηγητή του Α.Π.Θ. Δ. Χατζηδήμου διεύθυναν τη σειρά «Καινοτομίες στην Εκπαίδευση», η οποία αποτελείται από 102 βιβλία, κ.ά.. Είναι ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Σλαβικών Μελετών, μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, κριτής σε επιστημονικά εκπαιδευτικά περιοδικά, κ.ά. Γνωρίζει την αγγλική, τη γερμανική και τη σερβοκροατική γλώσσα. Η επιστημονική και ερευνητική της δραστηριότητα επικεντρώνεται σε θέματα Παιδαγωγικής του Σχολείου, με κεντρικούς άξονες τη διδακτική μεθοδολογία, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την εκπαιδευτική αξιολόγηση.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Βασίλης Τσιάντος”]
Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Ο Δρ. Βασίλης Τσιάντος είναι Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Είναι Αντιπρόεδρος της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας (ΑΔΙΠ). Είναι μαθηματικός, απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ (1984). Διδάσκει μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου (Μαθηματικά Ι, Μαθηματικά ΙΙ, Διαφορικές Εξισώσεις, Μετασχηματισμούς, Αριθμητική Ανάλυση, Θεωρία Παιγνίων, Συνδυαστική Βελτιστοποίηση, Στοχαστικές Διεργασίες, κλπ.). Το διδακτορικό του είναι στον χώρο των αριθμητικών μεθόδων για συνήθεις διαφορικές εξισώσεις και πιό συγκεκριμένα στις εφαρμογές τους στον μικρομαγνητισμό (Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, 2000). Διαθέτει επιπλέον δύο μεταπτυχιακά διπλώματα, ένα MSc στην Μαθηματική Μοντελοποίηση (Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, 1996), και ένα MPhil στα δίκτυα Ουρών (Πανεπιστήμιο Μπράντφορντ, 1997). Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι οι αριθμητικές μέθοδοι στο μικρομαγνητισμό, η θεωρία ουρών και η μέγιστη/ελάχιστη εντροπία, η διδασκαλία των μαθηματικών, η διασφάλιση ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση.
Από τον Μάϊο του 2000 μέχρι τον Αύγουστο του 2002 εργάσθηκε ως ερευνητής στο Πολυτεχνείο της Βιέννης, στην ομάδα μικρομαγνητισμού του καθηγητή Ζόζεφ Φίντλερ. Από τον Δεκέμβριο του 2003 είναι τακτικός Αναπληρωτής Καθηγητής στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών (ΓΤΘΕ). Από τον Ιούνιο του 2009 είναι τακτικός Καθηγητής στο ΤΕΙ ΑΜΘ στο ΓΤΘΕ. Με την εφαρμογή του σχεδίου Αθηνά εντάχθηκε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ ΑΜΘ. Διετέλεσε Διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης από τον Ιούνιο του 2004, μέχρι τον Ιούνιο του 2009. Το ΚΤΕ ΑΜ-Θ υλοποίησε περισσότερα από 40 έργα κατά την διάρκεια της θητείας του, μεγάλο μέρος των οποίων σε συνεργασία με επιχειρήσεις, επιμελητήρια και βιομηχανίες. Επιπλέον, διετέλεσε Προϊστάμενος του ΓΤΘΕ από τον Σεπτέμβριο του 2011 μέχρι τον διορισμό του ως μέλους της ΑΔΙΠ (Απρίλιος 2013).
Τέλος, έχει περισσότερες από 50 δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά με κριτές, περισσότερες από 20 ανακοινώσεις σε συνέδρια με κριτές, και είναι συγγραφέας δύο βιβλίων (“Ανώτερα Μαθηματικά για Μηχανικούς”, εκδόσεις Τζιόλα, 2005, δεύτερη έκδοση, 2015, «Matlab για Επιστήμονες και Μηχανικούς», εκδόσεις Τζιόλα, 2016). Οι εργασίες του έχουν περισσότερες από 700 ετεροαναφορές.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Άννα Τσιμπουκλή”]
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Άννα Τσιμπουκλή είναι Ψυχολόγος, μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ένωσης Βρετανών Ψυχολόγων (BPS) και Διδάκτωρ Παιδαγωγικής (1995) του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Από το 2001-2003 ήταν Honorary Research Fellow στο Institute of Psychiatry, King’s College όπου διεξήγαγε έρευνα με θέμα την εκπαίδευση στελεχών ψυχικής υγείας. Εργάζεται ως Υπεύθυνη του Τομέα Εκπαίδευσης ΚΕΘΕΑ από το 1992. Παράλληλα διδάσκει Μεθοδολογία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (1998-σήμερα) στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου www.eap.gr για περισσότερα από δεκαπέντε έτη. Είναι ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, μέλος του Δ.Σ. της Διεθνούς Επιτροπής Εκδοτών Επιστημονικών Περιοδικών για τις Εξαρτήσεις, ISAJE, μέλος της Διεθνούς Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού Drugs: Education, Prevention and Policy (ISSN: 0968-7637) και ιδρυτικό μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Αμοιβαίας Πιστοποίησης IC&RC για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μάλτα και τη Βουλγαρία (www.icrcaoda.com). Από το 2003 είναι Αναπληρώτρια Διευθύντρια Έκδοσης του επιστημονικού περιοδικού Εξαρτήσεις (www.exartiseis.gr), του μοναδικού ελληνόγλωσσου περιοδικού μέλους του SCOPUS GROUP. Έχει εκπαιδεύσει στελέχη φορέων ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές κ.α. στην Ελλάδα και στην Κύπρο ενώ έχει περισσότερες από σαράντα δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές και συλλογικούς τόμους και περισσότερες από 30 αναφορές στο ερευνητικό και επιστημονικό της έργο από τρίτους. Έχει εκπαιδεύσει στελέχη φορέων ψυχικής υγείας, εκπαιδευτές ενηλίκων, συνδικαλιστικά στελέχη, φοιτητές κ.ά. στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Είναι συγγραφέας των εγχειριδίων Δυναμική Ομάδας και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (2012) και Διεργασία Ομάδας-Εκπαίδευση και Υποστήριξη Κοινωνικά Ευπαθών Ομάδων (2007). Έχει επίσης δημοσιεύσει κείμενα για την εκπαίδευση, τους οργανισμούς και τη δυναμική των ομάδων σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Νίκη Φίλλιπς”]
Σύμβουλος-Καθηγήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Νίκη Φίλλιπς έχει πτυχίο Ανθρωπιστικών Σπουδών και Μεταπτυχιακό Τίτλο Masters από το Πανεπιστήμιο La Trobe (Αυστραλία). Είναι Διδάκτωρ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων με αντικείμενο έρευνας τη Βιωματική Μάθηση για την Ανάπτυξη Κοινωνικών Ικανοτήτων.
Από το 2003 είναι Σύμβουλος-Καθηγήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στα μεταπτυχιακά προγράμματα Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σπουδές στην Εκπαίδευση. Από το 2012 διδάσκει στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Επιστήμες της Αγωγής και τη Θεματική Ενότητα «Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Είναι επίσης, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στα μαθήματα «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός» και «Δια Βίου Μάθηση» του μεταπτυχιακού προγράμματος Ψηφιακά Συστήματα.
Το διάστημα 1995-2012 εργάστηκε ως Διευθύντρια Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Τράπεζα Κύπρου Ελλάδας.
Από το 1999 συνεργάζεται ως εκπαιδεύτρια και επιστημονική σύμβουλος με εθνικούς και ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης ενήλικων, (Ε.Τ.Ι, Ε.Ε.Δ.Ε., ΙΔΕΚΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΕΚΕΠΙΣ, ΕΟΠΠΕΠ, ΕΚΔΑΑ, κτλ), αλλά και ως συγγραφέας επιστημονικών κειμένων και εκπαιδευτικών εγχειριδίων που αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκω. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια και Aξιολογήτρια εκπαιδευτών ενηλίκων από το ΕΚΕΠΙΣ (2006) και από τον διεθνή οργανισμό D. Kirkpatrick. Είναι ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Το Σεπτέμβριο του 2012 εκκίνησε τη λειτουργία της ατομικής της εταιρείας εκπαίδευσης Skills (www.training4skills.com).
Το συγγραφικό και ερευνητικό της έργο εστιάζει στο Σχεδιασμό και την Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών, στη Βιωματική Μάθηση και στην ανάπτυξη Κοινωνικών Ικανοτήτων. Έχει μεταφράσει επιστημονικά βιβλία και κείμενα του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (από και προς Ελληνικά-Αγγλικά).
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Ιωσήφ Φραγκούλης”]
Αναπληρωτής Καθηγητής στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) Ηρακλείου Κρήτης με γνωστικό αντικείμενο: «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας»
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Είναι Καθηγητής Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στη Θεματική Ενότητα «Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων». Έχει διδάξει ως Εντεταλμένος Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου Τμήματος. Έχει εκπονήσει διδακτορική διατριβή στο πεδίο της εκπαίδευσης – διδακτικής ενηλίκων. Διδάσκει από το 2009 έως σήμερα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονία στη Κατεύθυνση της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης, καθώς και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών, στην Κατεύθυνση της Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής. Παράλληλα από το Ακ. Ετ. 2015-2016 διδάσκει στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα της ΑΣΠΑΙΤΕ «Επιστήμες της Αγωγής» και «Συμβουλευτική Επαγγελματικός Προσανατολισμός».
To ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στο πεδίο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, της διδακτικής μεθοδολογίας της εκπαίδευσης ενηλίκων, της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, της διασφάλισης ποιότητας καθώς και των καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Ασχολείται ερευνητικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη διασφάλιση ποιότητας καθώς και τη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση Στελεχών Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων και εκπαιδευτής εκπαιδευτών και αξιολογητών του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης, του Ενικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθώς και του Ινστιτούτου Δια Βίου Εκπαίδευσης της ΑΔΕΔΥ. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε συλλογικούς τόμους σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά σχετικά με την εκπαίδευση και διδακτική ενηλίκων, την εκπαίδευση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, τις βιωματικές συμμετοχικές τεχνικές, το mentoring και την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και κατάρτιση. Έχει συγγράψει εκπαιδευτικά βιβλία και έχει συμμετάσχει στην παραγωγή διδακτικού υλικού τόσο με χρήση συμβατικών μεθόδων εκπαίδευσης, όσο και με χρήση μορφών εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[collapse title=”Σεβαστή Χατζηφωτίου”]
[row]
[column md=”2″]
[/column]
[column md=”10″]
Η Σεβαστή Χατζηφωτίου είναι Κοινωνική Λειτουργός, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνικής Εργασίας στο Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δ.Π.Θ. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στα Πανεπιστήμια Bradford (M.A.) και Manchester (M.Res. και PhD) της Αγγλίας με τίτλο της διδακτορικής της διατριβής την «Ενδοοικογενειακή Βία Κατά των Γυναικών στην Ελλάδα και την Αγγλία» (1999). Από το 1999 έως το 2001 εργάστηκε ως Λέκτορας και ερευνήτρια στο ίδιο Πανεπιστήμιο, και από το 2001 εως το 2005 διετέλεσε Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης. Από το 2005 έως σήμερα εργάζεται στο Τμήμα ΚΔΠΕ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στα θέματα της ενδοοικογενειακής βίας τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Τα διδακτικά της ενδιαφέροντα αφορούν σε θέματα μεθοδολογίας κοινωνικής έρευνας, ενδοοικογενειακή βία- θύματα και θύτες, Ηθική και δεοντολογία στην Κοινωνική Εργασία, κ.ά. Έχει εκδώσει το βιβλίο «Ενδοοικογενειακή βία κατά των Γυναικών και Παιδιών: Διαπιστώσεις και Προκλήσεις για την Κοινωνική Εργασία» Εκδ. Τζιόλας (2005), και έκανε την μετάφραση και επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου «Ηθική και Αξίες στην Κοινωνική Εργασία» (Sarah Banks) εκδόσεις Guttenberg (2015).
Έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό ερευνητικών προγραμμάτων σχετικά με την συγκριτική διάσταση του φαινομένου της βίας και κακομεταχείρησης κατά των γυναικών και παιδιών και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά στο θέμα αυτό.
Συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου ως επισκέπτρια καθηγήτρια Κοινωνικής Εργασίας στο γνωστικό αντικείμενο Κοινωνική Εργασία και Ενδοοικογενειακή Βία, καθώς και με το Πανεπιστήμιο Northampton της Αγγλίας στη Σχολή Υγείας και Κοινωνίας, Τμήμα Εγκληματολογίας όπου διδάσκει όπου συνεργάζεται σε θέματα παροχής υπηρεσιών και κοινωνικής εργασίας και πολιτικής στα θύματα βίας στην οικογένεια, καθώς και την οργάνωση των υπηρεσιών σε ειδικές ειδικευμένες μονάδες πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου της βίας.
[/column]
[/row]
[/collapse]
[/collapsibles]